część pierwsza jest tu https://zygadlo.pl/avanache-remont/
Skrót z pierwszej części.
to co jest widoczne jest malowane
, jak jest zasłonięte farby nie widziało tak jak na przykładzie środkowej konsoli.
Jak ktoś myśli, że skóra na fotelach okrywa pięknie zabezpieczy
szkielet fotela
to jest w błędzie i nie ma co ukrywać to jest derma nie skóra 🙂
ta ruda z tych foteli też wyparuje – plan jest taki by wyrwać chwasta razem z jajami 🙂
Najlepsze spinki
są na Ebay.com tyle, że przychodzą z Chin, ale nie świecą. :):)
Na fotelu pasażera jest mata w zależności od nacisku uaktywnia lub dezaktywuje AirBag, jak by ktoś szukał wyłącznika to trzeba unieść 4 litery z fotela.
Jak na poważny remont przystało jest plan na
lift zawieszenia.
Optymalny był by lift do takiej wysokości na oko jakieś 55″ 🙂
zdjęcie szpiegowskie natryskowe.com – trzeba uważać ma więcej takich
ale rzeźby nie będzie, w AV są drążki skrętne, te drążki wykręcają “klucze” lift do 3″, można wykonać zmianą kąta wpustu w kluczu
tak to wygląda w teorii : zielony fabryczny torison key
złotawy key po modyfikacji
torision key w 3D
torison key w realu
Rama po obróbce strumieniowo ściernej
. korund do zwrotu 🙂
Kokpit
to miała być szybka robota max na 1,5h :):)
tu widać ładnie optymalizację kosztów produkcji malowanie do 3/5 a i tak zostawia wiele do życzenia
jak to bywa z kokpitami – nasi tu byli
Wcześniej wspomniane wiadro śrubek w złotej gustownej poświacie.
Nowe widoki ramy
osłony i belka przednia mocowania chłodnicy po czyszczeniu podkład ATL + farba proszkowa …
zbiornik LPG
wyśrutowany + powłoka poliuretanowa zrobina w natryskowe.com
po prawej widać jak wyglądał po kilku latach pod pickupem
jak przystało na generalne prace na tapetę poszedł też tylny most na pierwszy
dekiel mostu
a to już wczorajsza wieczorna dostawa cynkowany galwanicznie elementów wnętrza jeszcze nie posortowana